Veelgestelde vragen

Bestellingen en betaling

Hoe betaal ik op de site?

U voegt de producten die u wilt kopen aan het winkelmandje toe. Vervolgens gaat nu naar het winkelmandje en klikt u op “Naar de kassa”. Daarna vult u uw gegevens en betalingsinformatie in. Als u een download gekocht hebt, dan kunt u deze na betaling direct downloaden. Fysieke producten (CD/DVD) worden zo snel mogelijk naar uw adres verzonden.

Nadat u het bedrag hebt overgemaakt, kan het max. 5 werkdagen duren voordat u de downloadlink ontvangt of voordat de CD wordt verzonden.

Hoe bestel ik een luisterboek als download en een CD - in dezelfde bestelling?

Op dit moment is dat helaas niet mogelijk. U kunt ze afzonderlijk bestellen als twee verschillende bestellingen. Wij doen er alles aan om het in de toekomst mogelijk te maken downloads en natuurlijke producten in één bestelling te kopen.

Kan ik betalen via een bankoverschrijving, een cheque of onder rembours betalen?

Het is niet mogelijk om onder rembours of met een cheque te betalen, maar u kunt wel betalen via een bankoverschrijving (en een creditcard).

Retourrecht en retourartikelen

Geldt er een retourrecht voor de producten die ik koop?

Er geldt een retourrecht van 14 dagen voor verzegelde Cd’s/Dvd’s. Er geldt geen retourrecht voor downloads.

Ik heb het artikel dat ik gekocht heb niet gebruikt. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Hebt u de CD/DVD minder dan 14 dagen in uw bezit en is hij nog verzegeld, dan kunt u ons schrijven en het product in dezelfde staat retourneren als waarin u hem ontvangen hebt.

Het is niet mogelijk om uw geld terug te krijgen voor downloads.

Retourartikelen – VOOR retourneren

Wilt u een artikel retourneren, dan MOET u contact opnemen met justmind.nl voordat u het artikel verzendt. Vergeet niet dat u als afzender aansprakelijk bent voor het artikel totdat wij het ontvangen hebben. U betaalt als koper bovendien alle kosten met betrekking tot de retourzending.

Retourzendingen dienen rechtstreeks naar het adres gestuurd te worden en niet naar de parcelshop.

Info Products I/S
Kochsgade 31D
5000 Odense C
Denmark

Nieuwsbrief

Ik wil me graag afmelden voor de nieuwsbrief

U kunt zich te allen tijde afmelden door te klikken op de link onderaan de e-mails die u van ons ontvangt. Mochten er problemen ontstaan, dan kunt u ons een e-mail sturen waarin u uw e-mailadres en “afmelden voor de nieuwsbrief” vermeld. Stuur uw afmelding naar support@justmind.nl.

Wij willen geen e-mails naar u versturen als u daar geen prijs op stelt.

Bestellingen en verzending

Ik kan mijn bestelling niet downloaden / ik kan mijn bestelling niet vinden op mijn computer - wat moet ik doen?

  1. Zoek uw factuur in de e-mail die u van ons ontvangen hebt en klik op de downloads die u daarin aantreft.
  2. Krijgt u een foutmelding, stuur deze dan samen met uw naam en order-ID naar support@justmind.nl, dan helpen wij u om toegang tot de bestanden te krijgen.
  3. Komt dit omdat uw download verlopen is of omdat u geen downloadverzekering gekocht hebt, dan hebt u geen toegang meer tot de bestanden. Op de site kunt u een nieuwe toegang kopen.

Ik heb de CD/DVD, die ik besteld heb, niet ontvangen.

Hebt u meer dan 3 werkdagen geleden een mail van ons ontvangen waarin vermeld wordt dat uw bestelling verzonden is, stuur ons dan een e-mail via support@justmind.nl (vergeet niet om uw naam en order-ID mee te sturen).

Wat zijn de kosten voor de verzending?

Er gelden geen verzend- of administratiekosten voor bestellingen op support@justmind.nl. 

Zendingen worden verzonden met GLS of PostNord. Wij leveren alleen binnen de EU.

Producten en gebruik

Werkt mijn bestelling op Mac /PC etc. ?

Ja - wij maken alleen gebruik van standaardformaten, zoals MP-3, PDF enz.

Ik kan de gekochte geluidsbestanden niet op mijn speler afspelen - wat moet ik doen?

Wij bieden geen technische ondersteuning voor uw computer, MP3-speler, enz. maar helpen alleen om de downloadproducten op u computer te krijgen. 

Ik kan de gekochte videocursus niet afspelen!

Hier kunt u een gratis speler voor uw PC/Mac downloaden: VLC Media Player

Andere vragen?

Mocht u vragen hebben die hier niet worden beantwoord, stuur ons dan een e-mail: support@justmind.nl.

Vergeet niet om uw order-ID, uw naam, besturingssysteem (bijv. Windows XP), browser (bij. Internet Explorer) en de foutmelding te vermelden.